Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego Stowarzyszenie Grupa Eksploracyjno - Poszukiwawcza TRIGLAV
Do Zarządu Powiatu Nowodworskiego wpłynęła uproszczona oferta realizacji zadania publicznego Stowarzyszenie Grupa Eksploracyjno - Poszukiwawcza TRIGLAV na realizację zadania publicznego z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego „Mural Historyczny”.
W związku z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uznając celowość realizacji ww. zadania, na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszcza się opisaną na wstępie uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego:
- w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.nowodworski.pl,
- na stronie internetowej powiatu nowodworskiego, adres strony: www.nowodworski.pl,
- w siedzibie jednostki samorządu, adres ul. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa powyżej, może zgłosić do niej uwagi. Uwagi należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail a.piechocinska@nowodworski.pl, składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b, 05-100 Nowym Dworze Mazowieckim w punkcie podawczym lub przesłać listownie na adres jak wyżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Stowarzyszenie Grupa Eksploracyjno Poszukiwawcza TRIGLAV Łukasz Kucharski
data wytworzenia: 2025-04-29
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-05-06 13:47
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wydaniu decyzji w sprawie wywłaszczenia nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, oznaczonej numerem działki 1996/4, poł. w obrębie miasto Nasielsk
autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
data wytworzenia: 2025-05-06
opublikował: Agata Piekut
data publikacji: 2025-05-06 09:12
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Honda Accord o nr rej. WPI 3058F stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego
autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-04-30 15:55
Obwieszczenie o możliwości zapoznania się z aktami sprawy dotyczącej wydania decyzji ustalającej wysokość odszkodowania za prawo własności nieruchomości gruntowej, oznaczonej działką ewidencyjną nr 75/8, położoną w obrębie Dębówka, gmina Błonie, powiat warszawski zachodni
autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
data wytworzenia: 2025-04-29
opublikował: Agata Piekut
data publikacji: 2025-04-29 10:49
Obwieszczenie o możliwości zapoznania się z aktami sprawy dotyczącej wydania decyzji ustalającej wysokość odszkodowania za prawo własności nieruchomości gruntowej, oznaczonej działką nr 687/1, położoną w obrębie Dziekanów Polski, gmina Łomianki, powiat warszawski zachodni
autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
data wytworzenia: 2025-04-25
opublikował: Agata Piekut
data publikacji: 2025-04-25 11:34
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin
Do Zarządu Powiatu Nowodworskiego wpłynęła uproszczona oferta realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół „Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin” na realizację zadania publicznego z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego „Święto Wojska Polskiego”.
W związku z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uznając celowość realizacji ww. zadania, na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszcza się opisaną na wstępie uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego:
- w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.nowodworski.pl,
- na stronie internetowej powiatu nowodworskiego, adres strony: www.nowodworski.pl,
- w siedzibie jednostki samorządu, adres ul. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa powyżej, może zgłosić do niej uwagi. Uwagi należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail m.czechowicz@nowodworski.pl, składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b, 05-100 Nowym Dworze Mazowieckim w punkcie podawczym lub przesłać listownie na adres jak wyżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Wicestarosta Andrzej Pacocha
data wytworzenia: 2025-04-18
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-04-18 12:48
autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Kanigowski Prezes Zarządu Stowarzyszenia
data wytworzenia: 2025-04-09
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-04-18 12:48
Zawiadomienie dot. nielegalnych wylotów do rzeki Nasielnej w Nasielsku
autor lub odpowiedzialny za treść: Z-ca Dyrektora Zarządu Zlewni w Ciechanowie - Aleksandra Dębska
data wytworzenia: 2025-04-04
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2025-04-10 15:45
zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
ostatnia modyfikacja: 2025-04-10 15:49
Rejestr zmian
- zmieniono 2025-04-10 15:49 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
UCHWAŁA NR 143/2025 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 22 stycznia 2025 r. w sprawie przeznaczenia do likwidacji pojazdów nabytych przez Powiat Nowodworski w drodze orzeczeń sądowych
autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
data wytworzenia: 2025-01-22
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-04-04 14:44
KOMUNIKAT MAZOWIECKIEGO WOJEWÓDZKIEGOLEKARZA WETERYNARII o planowanym przeprowadzeniu AKCJI SZCZEPIENIA DOUSTNEGO LISÓW WOLNO ŻYJĄCYCH PRZECIWKO WŚCIEKLIŹNIE
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2025-03-21 14:24
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na usługę wodną w zakresie poboru wód podziemnych na dz. nr 309 obręb Stanisławowo gmina Pomiechówek
autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
data wytworzenia: 2025-03-07
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2025-03-14 15:02
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2025-03-14 15:01
Dotacja dla spółek wodnych i związków spółek wodnych
Spółka wodna oraz związki spółek wodnych mogą ubiegać się o przyznawanie dotacji podmiotowej z budżetu państwa oraz z rezerwy celowej budżetu państwa z przeznaczeniem na dofinansowanie działalności bieżącej w zakressie realizacji związanych z utrzymaniem wód i urządzeń melioracji wodnych z wyłączeniem zadań na realizację których została udzielona inna dotacja.
O dotację mogą ubiegać się spółki wodne, które posiadają wpis do systemu informacyjnego gospodarowania wodami. Przy współudziale środków z budżetu państwa można realizować prace związane z utrzymaniem rowów melioracyjnych i sieci drenarskiej. O wysokości przyznanej dotacji decydować będą kryteria dotyczące przychodów ze składek członkowskich osiągniętych w roku ubiegłym i zaplanowanych oraz wysokość zrealizowanego i zaplanowanego budżetu.
Obowiązujące dokumenty oraz inne informacje dot. pozyskania dotacji zostały zamieszczone na stronie internetowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Dotacja dla spółek wodnych i związków spółek wodnych - Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - Portal Gov.pl
Wnioski należy składać do dnia 31 marca 2025 r. do godz. 16:00.
W przypadku przekazania za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data nadania w placówce pocztowej. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoba do kontaktu: Monika Buczyńska tel. 22 695 64 62, Robert Milewski tel. 22 695 65 22.
autor lub odpowiedzialny za treść: Aleksandra Krzoska Dyrektor Wydziału Infrastruktury
data wytworzenia: 2025-02-26
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-03-07 12:08
zmodyfikował: Magdalena Czechowicz
ostatnia modyfikacja: 2025-03-07 12:10
Informacja o wszczęciu postępowania admisnistracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na wprowadzanie ścieków zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego z terenu składowiska odpadów
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2025-03-14 13:43
autor lub odpowiedzialny za treść: Z-ca Dyrektora Agnieszka Zielińska
data wytworzenia: 2025-02-20
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2025-03-14 13:42
zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
ostatnia modyfikacja: 2025-03-14 14:00
Rejestr zmian
- zmieniono 2025-03-14 14:00 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
Lista kandydatów na biegłych w zakresie wyceny nieruchomości na rok 2025
autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
data wytworzenia: 2025-01-28
opublikował: Agata Piekut
data publikacji: 2025-01-30 10:10
Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące usług publicznych w zakresie transportu pasażerskiego
autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
data wytworzenia: 2024-12-12
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-12-12 12:01
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 634/2 o powierzchni 0,0004 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
data wytworzenia: 2024-10-22
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-10-22 14:09
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 614/2 o powierzchni 0,0118 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
data wytworzenia: 2024-10-22
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-10-22 14:06
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 143/9 o powierzchni 0,0023 ha, położoną w obrębie 0003 – Dziekanów Nowy, gmina Łomianki
autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Łęgowski Geodeta Powiatowy
data wytworzenia: 2024-10-22
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-10-22 14:03
Obwieszczenie o wydaniu decyzji nr 276/2024 z dnia 11.10.2024 r. ustalającej odszkodowanie za nieruchomość gruntową o nieuregulowanym stanie prawnym
autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
data wytworzenia: 2024-10-22
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-10-22 09:26
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie i rozbiórkę tymczasowych urządzeń wodnych w korycie rzeki Narwi obręb Stare Orzechowo, obręb Topolina; usługi wodne ......
opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
data publikacji: 2024-10-11 14:44
Informacja dla przedsiębiorców zobowiązanych do wpłat na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych
Na prośbę Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa przypominamy:
Z mocy ustawy z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych zgodnie z art. 3 ust. 3 i art. 6 ust. 1 pkt 2 przedsiębiorcy w terminie do 25 dnia po zakończeniu kwartału są zobowiązani do naliczenia, pobrania i dokonania wpłaty na fundusze promocji oraz do złożenia do Dyrektora Generalnego KOWR za pośrednictwem Oddziału Terenowego KOWR właściwego terytorialnie dla siedziby przedsiębiorcy deklaracji wpłaty na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych.
Aktualne Zasady obsługi Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych wraz z załącznikami dostępne są na stronie internetowej eRolnik.
autor lub odpowiedzialny za treść: Krajowy Ośrodke Wsparcia Rolniczego Oddział Terenowy w Warszawie
data wytworzenia: 2024-09-05
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-09-23 12:55
Jak zgłosić wypadek przy pracy rolniczej w KRUS?
Placówka Terenowa KRUS w Nowym Dworze Mazowieckim przypomina zasady zgłaszania wypadków przy pracy rolniczej.Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wygaszeniu decyzji o rejestracji pojazdu, wydanych przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczących pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego.
Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1394) Starosta Nowodworski podaje do publicznej wiadomości, że zgodnie z treścią art. 17 ust. 3 ww. ustawy: decyzje o rejestracji pojazdu wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, przypadający bezpośrednio przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, wygasły z mocy prawa z dniem 10 czerwca 2024 r. – nie dotyczy tylko pojazdów zabytkowych oraz pojazdów wolnobieżnych
W załączeniu zestawienie pojazdów spełniających kryteria opisane w ww. ustawie, tj. zgodnie z art. 17 pkt. 1 i 2. Dla których wygaszone zostały decyzje o rejestracji pojazdu w Centralnej Ewidencji pojazdów i Kierowców z dniem 10 czerwca 2024 r.
Z up. Starosty Nowodworskiego
Wicestarosta
/-/ Andrzej Pacocha
autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Wicestarosta Andrzej Pacocha
data wytworzenia: 2024-06-10
opublikował: Hanna Górska
data publikacji: 2024-06-10 14:54
zmodyfikował: Hanna Górska
ostatnia modyfikacja: 2024-06-10 14:53
autor lub odpowiedzialny za treść: Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK)
data wytworzenia: 2024-06-10
opublikował: Hanna Górska
data publikacji: 2024-06-10 14:54
zmodyfikował: Hanna Górska
ostatnia modyfikacja: 2024-06-10 14:58
Świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Od czego zacząć? Informacja ZUS.
autor lub odpowiedzialny za treść: Aneta Kokosza koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku Wydział Organizacji i Analiz
data wytworzenia: 2024-01-09
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-01-09 14:03
Informacja dotycząca świadczenia wspierającego
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim informuje, iż nie rozpatruje wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia.
Wniosek o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia należy złożyć do Wojewódzkiego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Warszawie lub za pośrednictwem Powiatowego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim.
Zadanie będzie realizowane od 1 stycznia 2024 r. na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o świadczeniu wspierającym, która wprowadza nowe rozwiązania w systemie świadczeń dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.
Na podstawie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia wydanej przez Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Warszawie, osoba zainteresowana składa wniosek o wypłatę świadczenia wspierającego do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Druki
Wnioski do pobrania znajduja się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/ustalanie-poziomu-potrzeby-wsparcia-dla-potrzeb-swiadczenia-wspierajacego
autor lub odpowiedzialny za treść: Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
data wytworzenia: 2023-12-20
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2024-01-11 09:40
zmodyfikował: Magdalena Czechowicz
ostatnia modyfikacja: 2024-01-11 09:49
Rejestr zmian
- zmieniono 2024-01-11 09:41 przez Magdalena Czechowicz: dodanie linku prowadzącego do druków do pobrania
- zmieniono 2024-01-11 09:49 przez Magdalena Czechowicz
Obwieszczenie o wydaniu decyzji Nr 478/2023 w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 240933W (1KDW-1) na odcinku 575m od działki nr ew. 83/6 do działki nr ew. 107 w miejscowości Augustówek w gminie Czosnów
autor lub odpowiedzialny za treść: Paweł Calak Wicestarosta Nowodworski, AB
data wytworzenia: 2023-10-25
opublikował: Tomasz Szabelski
data publikacji: 2023-10-25 14:12
zmodyfikował: Tomasz Szabelski
ostatnia modyfikacja: 2023-10-25 14:12
Tablice rejestracyjne - zmiana przepisów
Ostatnio wiele dzieje się w prawie drogowym. Kolejna zmiana przepisów dotyczy tablic rejestracyjnych. Od 31 stycznia 2022 roku będą one przypisane do konkretnego auta, czyli nie trzeba będzie ich wymieniać po zakupie pojazdu.Zastrzeż swój dokument
Kradzież albo zgubienie dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu czy innego dokumentu tożsamości to bardzo poważny problem, mogący doprowadzić do szeregu trudnych do wyjaśnienia sytuacji związanych z wykorzystaniem naszych danych do celów przestępczych.
Co zrobić w przypadku utraty dokumentów?Wysokość miesięcznych kwot dotacji na jednego ucznia/dziecko/wychowanka w szkołach lub placówkach niepublicznych dotowanych przez Powiat Nowodworski w roku 2024
autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Kozerewicz, WOSE
data wytworzenia: 2024-03-19
opublikował: Magdalena Czechowicz
data publikacji: 2025-05-06 13:46