BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Starostwa Powiatowego <br> w Nowym Dworze Mazowieckim

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

  • Komunikaty i Ogłoszenia »

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie, rozbiórka i przebudowa urządzeń wodnych w Nowym Modlinie gmina Pomiechówek

  • Informacja o wszczęciu postępowania admninistracyjnego o wydanie pozwoelnia wodnoprawnego - wykonanie, rozbiórka i przebudowa urzadzeń wodnych w Nowym Modlinie gmina Pomiechówek.pdf (PDF)
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-11-03 17:03
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-10-17
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-11-03 17:03
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-11-03 17:04

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-11-03 17:04 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Obwieszczenie o zebraniu i rozpatrzeniu całego materiału dowodowego w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za część nieruchomości gruntowej, oznaczonej działką ewidencyjną nr 112/2, położoną w obrębie Jesionka, gmina Czosnów

  • Obwieszczenie o zebraniu i rozpatrzeniu całego materiału dowodowego w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za część nieruchomości gruntowej - działka nr 112/2, w obrębie Jesionka, gmina Czosnów (PDF) 424.99kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
      data wytworzenia: 2025-10-30
    • opublikował: Agata Kume
      data publikacji: 2025-10-31 09:45

Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie z dnia 24 października 2025r. o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki w imieniu i na rzecz którego działa na mocy udzielonego pełnomocnictwa Pan Piotr Hausa na usługi wodne, tj. odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do urządzeń wodnych, tj. 21 studni chłonnych i komory retencyjno-rozsączającej na działkach o nr ew. 62, obręb 0038, gm. Miasto Nowy Dwór Mazowiecki i o nr ew. 85 obręb 0039, gm. Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ze zlewni ul. Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim

  • 733_obwieszczenie_decyzja.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Winiarska p.o. Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie
      data wytworzenia: 2025-10-24
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-10-30 13:33
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-10-30 13:32
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-10-30 13:34

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-10-30 13:34 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Obwieszczenie o prowadzeniu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość położoną w gminie Zakroczym, obrębie 02-18, oznaczoną jako działki nr 3/1 i nr 3/2

  • Obwieszczenie o prowadzeniu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość położoną w gminie Zakroczym, obrębie 02-18, oznaczoną jako działki nr 3/1 i nr 3/2 (PDF) 156.54kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Golik-Szubiczuk Inspektor Wojewódzki
      data wytworzenia: 2025-10-24
    • opublikował: Agata Kume
      data publikacji: 2025-10-29 11:43

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi gminnej - łącznika pomiędzy ul. Szkolną i ul. Nasielską w Pomiechówku”.

  • Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania (ZRiD) (PDF) 171.67kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski, AB
      data wytworzenia: 2025-10-28
    • opublikował: Katarzyna Salwowska
      data publikacji: 2025-10-29 09:59

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego i udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - wprowadzanie oczyszczonych ścieków komunalnych z oczyszczalni ścieków 'Dębe" do rzeki Narwi w km 19+600, obręb Dębe, gmina Serock, powiat legionowski.

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną i udzielenia pozwolenia wodnoprawnego w zakresie wprowadzania oczyszczonych ścieków komunalnych.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-10-14
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-10-20 10:59
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-10-20 10:59
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-10-20 11:07

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-10-20 11:07 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi gminnej nr 240415W ulicy Małej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z infrastrukturą”.

  • Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania (ZRiD) (PDF) 248.33kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Wicestarosta Andrzej Pacocha
      data wytworzenia: 2025-10-14
    • opublikował: Katarzyna Salwowska
      data publikacji: 2025-10-16 10:01
    • zmodyfikował: Katarzyna Salwowska
      ostatnia modyfikacja: 2025-10-16 10:01

Zawiadomienie o wynikach naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-10-14 14:45 przez Marta Czarniecka: poprawiono nazwę dokumentu
  • Zawiadomienie o wynikach naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego (PDF) 115.62kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-10-10
    • opublikował: Marta Czarniecka
      data publikacji: 2025-10-10 14:45
    • zmodyfikował: Marta Czarniecka
      ostatnia modyfikacja: 2025-10-14 14:47

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-10-14 14:46 przez Marta Czarniecka: poprawiono nazwę dokumentu

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 6 października 2025r. znak WD.ZUZ.4210.331.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 6 października 2025r. znak WD.ZUZ.4210.331.2025.RA.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-10-06
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-10-14 10:39
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-10-14 10:39

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 6 października 2025r. znak WD.ZUZ.4210.309.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 6 października 2025r. znak WD.ZUZ.4210.309.2025.RA.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-10-06
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-10-14 10:34
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-10-14 10:34

Obwieszczenie Dyrektora Zarzadu Zlewni w Warszawie z dnia 3 października 2025r. znak WW.ZUZ.4210.855.2025 dot.wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego w zakresie punktu II (decyzja Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie znak WA.ZUZ.6.4210.427.2021.ST przeniesiona decyzją znak WA.ZUZ.6.4211.8.2022.JS

  • Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie z dnia 3 października 2025r. znak WW.ZUZ.4210.855.2025.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Zwolińska -Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-10-03
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-10-13 14:22
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-10-13 14:20

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków komunalnych z oczyszczalni w Czosnowie do rowu i dalej do rz. Wisły.

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków komunalnych z oczyszczalni w Czosnowie do rowu i dalej do rz. Wisły..pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Juręczyk - p.o. Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie
      data wytworzenia: 2025-09-23
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-10-01 12:49
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-10-01 12:46
  • Zawiadomienie o wynikach naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego w 2025 r. (PDF) 111.08kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd nowodworski
      data wytworzenia: 2025-09-18
    • opublikował: Marta Czarniecka
      data publikacji: 2025-09-18 08:43

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-29 08:45 przez Marta Czarniecka

Ogłoszenie naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego

  • UCHWAŁA NR 241/2025 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 25 września 2025 r. w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego (PDF) 435.75kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-09-25
    • opublikował: Marta Czarniecka
      data publikacji: 2025-09-25 15:01
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
    data wytworzenia: 2025-09-25
  • opublikował: Marta Czarniecka
    data publikacji: 2025-09-25 15:00

Zawiadomienie o wynikach naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego w 2025 r.

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-29 08:45 przez Marta Czarniecka

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Żwirowej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej warstwy chłonnej (drenaż francuski)zlokalizowanej na działce ew. o nr 321/13, 21/14, 20/1 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.323.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 8 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.323.2025.RA.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-09-08
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-19 15:33
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-19 15:33

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Maksymiliana Kolbego w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej warstwy chłonnej (drenaż francuski) zlokalizowanej na działce ew. o nr 97/8 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.308.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 8 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.308.2025.RA.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-09-08
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-19 15:31
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-19 15:31

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. 3-go Maja w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej studni chłonnej zlokalizowanej na działce ew. o nr 33/11 obręb 4-02 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.310.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 8 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.310.2025.RA.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-09-08
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-19 15:24
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-19 15:23
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-09-19 15:24

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-19 15:24 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Samorządowej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej komory retencyjno-rozsączającej zlokalizowanej na działce ew. o nr 1/43 obręb 4-02 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.311.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 8 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.311.2025.RA.pdf (PDF)
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-08
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-19 15:20
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-09-19 15:21

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-19 15:21 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
  • zmieniono 2025-09-19 15:21 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - wprowadzanie ścieków przemysłowych do kanalizacji (ścieki z zakładu ACIDA-OIL Sp. z o.o. w Cybulicach Małych gmina Czosnów - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.142.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 8 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.142.2025.RA.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.

    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-19 15:16
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-08
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-19 15:15

Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 3 września 2025r. znak W.RUZ.4210.122.2025.RP

  • Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 3 września 2025r..pdf (PDF)
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-16 14:48
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-09-19 15:12

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-16 15:17 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska: Poprawa błędu w nazwie miejscowości (zapisane małą literą)
  • zmieniono 2025-09-19 15:12 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska: Poprawiony rok przy dacie Obwieszczenia (z 2029 na 2025)

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Przeskok w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 6 studni chłonnych zlokalizowanych na działkach ew. o nr 32/2, 45,44/1 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.264.2025.RA

  • informacja (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 11:23
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-03
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 11:22

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Alei Róż w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 2 studni chłonnych (2 szt.) oraz komór retencyjno-rozsączających (2 szt.) zlokalizowanych na działkach ew. o nr 52/2,38/3 obręb 5-01 i dz. ew. 29/6, 8/7, 34/2, 34/7 obręb 4-01 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.281.2025.RA

  • informacja (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 11:20
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-03
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 11:19

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych pochodzących z terenu zlewni ul. Śniadeckich w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej studni chłonnej zlokalizowanej na działkach nr ew. 54/1 obręb 8-09 i dz. nr ew.77/1 obręb 8-10 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - pismo z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.283.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.283.2025.RA.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-09-03
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 10:25
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 10:24
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-09-11 11:04

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-11 11:04 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych pochodzących z terenu zlewni ul. Górskiej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących komór retencyjno-rozsączających (2 szt.) zlokalizowanych na działkach nr ew.43/13, 81/1, 98/1 obręb 8-10 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - pismo z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.282.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.282.2025.RA.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 10:20
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-03
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 10:20

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Słonecznej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 2 studni chłonnych zlokalizowanych na działkach ew. o nr 47/36, 41/13 obręb 4-02 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.273.2025.RA

  • informacja (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 09:30
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-03
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 09:29

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Alei Róż w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 2 studni chłonnych (2 szt.) oraz komór retencyjno-rozsączających (2 szt.) zlokalizowanych na działkach ew. o nr 6/26, 47/10, 10/7 obręb 4-02 i dz. ew. 9/7 obręb 4-01 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.284.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.284.2025.RA.pdf (PDF)
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-03
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 09:24
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-09-11 11:04

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-09-11 11:04 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do urządzeń wodnych tj. 21 studni chłonnych i komory retencyjbno-rozsączającej na działkach ew. o nr 62 obręb 0038 o nr 85 obręb 0039 ze zlewni ul. Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.733.2025

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 2 września 2025r. znak WW.ZUZ.4210.733.2025.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Juręczyk - p.o. Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie
      data wytworzenia: 2025-09-02
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-09 16:05
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Juręczyk - p.o. Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie
    data wytworzenia: 2025-09-02
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-09 16:03

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej Nr 240103W ul. Trakt w miejscowościach Kazuń Polski i Kazuń Bielany gm. Czosnów”.

  • Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania (ZRiD) (PDF) 173.88kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Wicestarosta Andrzej Pacocha
      data wytworzenia: 2025-08-28
    • opublikował: Katarzyna Salwowska
      data publikacji: 2025-08-28 09:37

Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni w Dębem z dnia 7 sierpnia 2025r. znak WD.ZUZ.4210.209.2025.MB

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego z dnia 7 sierpnia 2025r. znak WD.ZUZ.4210.209.2025.MB.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-08-07
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-08-11 16:48
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-08-11 16:47

INFORMACJA o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeniesienia praw i obowiązków

  • Informacja o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających z pozwoleń wodnoprawnych: na wykonanie urządzeń wodnych w postaci dwóch zbiorników retencyjno-rozsączających i dwóch wylotów kanalizacyjnych do ww. zbiorników obręb Nowy Modlin, gm. Pomiechówek, a także na usługi wodne (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Dyrektora Zarządu Zlewni w Dębem - Marian Bądzyński - główny specjalista Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-07-10
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-08-01 14:42
    • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      ostatnia modyfikacja: 2025-08-01 14:45

    Rejestr zmian

    • zmieniono 2025-08-01 14:45 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska: wpisanie autora
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-08-01 14:39

Wykonanie Wielkoobszarowej Inwentaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2025 – 2029

  • I Wicewojewoda - pismo przekazujące do Starostów.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Sitnik - I Wicewojewoda Mazowiecki
      data wytworzenia: 2025-07-14
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-07-24 12:51
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-07-24 12:50

Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku dot. wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów kanalizacyjnych) oraz na usługę wodną odprowadzanie wody opadowej i roztopowej do ziemi

  • Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku dot. wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów kanalizacyjnych) oraz na usługę wodną.pdf (PDF)
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-07-23 10:09

INFORMACJA o możliwości uzyskania dotacji celowej z budżetu powiatu na realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego oraz o wysokości środków przeznaczonych na dotacje celowe z budżetu powiatu nowodworskiego dla spółek wodnych w 2025 roku

  • Informacja o możliwości uzyskania dotacji w 2025 roku.pdf (PDF)
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-07-21 16:28
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski, ŚR
    data wytworzenia: 2025-07-17
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-07-21 16:28

Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 3 lipca 2025r. znak W.RUZ.4210.135.2025.SP

  • Obwieszczenie Dyrektora RZGW w Warszawie z dnia 3 lipca 2025r. znak W.RUZ.4210.135.2025.SP.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z-ca Dyrektora RZGW w Warszawie Agnieszka Zielińska
      data wytworzenia: 2025-07-03
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-07-09 15:58
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-07-09 15:56

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu marki marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego

Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego. Cena wywoławcza samochodu wynosi 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.

  • Oferta na przetarg OPEL ASTRA CRAUF08 (PDF) 150.32kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-30 15:15
  • Załącznik nr 1 do oferty na zakup WPI 3058F formularz (PDF) 62.28kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-30 15:15
  • Załącznik nr 2 Oświadczenie (PDF) 107.97kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-30 15:15

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08

Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego. Cena wywoławcza samochodu wynosi 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne. 

  • Treść ogłoszenia - Oferta na przetarg Opel Astra CRAUF08 (PDF) 150.84kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, KT
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-19 11:51
  • Załącznik nr 1 - formularz (PDF) 89.41kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, KT
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-19 11:51
  • Załącznik nr 1 - formularz (DOCX) 14.26kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, KT
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-19 11:51
  • Załącznik nr 2 - Oświadczenie (PDF) 128kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, KT
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-19 11:51
  • Załącznik nr 2 - Oświadczenie (DOCX) 14.71kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, KT
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-19 11:51
  • KLAZULA INFORMACYJNA (PDF) 97.82kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, KT
      data wytworzenia: 2025-05-07
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-19 11:51

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Honda Accord o nr rej. WPI 3058F stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego

  • Treść ogłoszenia o przetargu dot. Hondy Accord (PDF) 389.1kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-04-30 15:55
  • Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu (DOCX) 17.94kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-01-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-12 12:49
  • Załącznik nr 1 do oferty na zakup WPI 3058F (DOCX) 13.47kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-01-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-12 12:49
  • załącznik nr 2 Oświadczenie (DOCX) 14.22kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-01-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-12 12:49
  • KLAZULA INFORMACYJNA (DOCX) 18.53kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-01-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-12 12:49

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin

Do Zarządu Powiatu Nowodworskiego wpłynęła uproszczona oferta realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół „Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin” na realizację zadania publicznego z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego „Święto Wojska Polskiego”.

W związku z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uznając celowość realizacji ww. zadania, na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszcza się opisaną na wstępie uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.nowodworski.pl,
  • na stronie internetowej powiatu nowodworskiego, adres strony: www.nowodworski.pl,
  • w siedzibie jednostki samorządu, adres ul. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa powyżej, może zgłosić do niej uwagi. Uwagi należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail m.czechowicz@nowodworski.pl, składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b, 05-100 Nowym Dworze Mazowieckim w punkcie podawczym lub przesłać listownie na adres jak wyżej.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Wicestarosta Andrzej Pacocha
    data wytworzenia: 2025-04-18
  • opublikował: Magdalena Czechowicz
    data publikacji: 2025-04-18 12:48
  • Oferta realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin (PDF) 264.21kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Kanigowski Prezes Zarządu Stowarzyszenia
      data wytworzenia: 2025-04-09
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-04-18 12:48

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wydanej decyzji nr 70/2025 o odmowie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej ulicy Słonecznej wraz z odcinkiem drogi powiatowej ul. Tęczowej w Nasielsku.

  • Obwieszczenie o wydaniu decyzji odmownej Nr 70/2025 (ZRiD) (PDF) 61.88kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Urszula Zakrzewska Kierownik Wydziału Architektury i Budownictwa
      data wytworzenia: 2025-04-11
    • opublikował: Katarzyna Salwowska
      data publikacji: 2025-04-16 09:39

Zawiadomienie dot. nielegalnych wylotów do rzeki Nasielnej w Nasielsku

  • Zawiadomienie dot. nielegalnych wylotów do rz. Nasielnej w m. Nasielsk.pdf (PDF)
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z-ca Dyrektora Zarządu Zlewni w Ciechanowie - Aleksandra Dębska
    data wytworzenia: 2025-04-04
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-04-10 15:45
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-04-10 15:49

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-04-10 15:49 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

UCHWAŁA NR 143/2025 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 22 stycznia 2025 r. w sprawie przeznaczenia do likwidacji pojazdów nabytych przez Powiat Nowodworski w drodze orzeczeń sądowych

  • Treść uchwały wraz z Ogłoszeniem o przetargu na sprzedaż samochodu (PDF) 672.33kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego
      data wytworzenia: 2025-01-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-04-04 14:44

KOMUNIKAT MAZOWIECKIEGO WOJEWÓDZKIEGOLEKARZA WETERYNARII o planowanym przeprowadzeniu AKCJI SZCZEPIENIA DOUSTNEGO LISÓW WOLNO ŻYJĄCYCH PRZECIWKO WŚCIEKLIŹNIE

  • KOMUNIKAT MAZOWIECKIEGO WOJEWÓDZKIEGOLEKARZA WETERYNARII.pdf (PDF)
Wojewódzki Lekarz Weterynarii
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-03-21 14:24

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na usługę wodną w zakresie poboru wód podziemnych na dz. nr 309 obręb Stanisławowo gmina Pomiechówek

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na usługę wodną w zakjresie poboru wód podziemnych - dz. nr 309 obręb Stanisławowo gmina Pomiechówek.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Informacja dla osób ze specjalnymi potrzebami.
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-03-07
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-03-14 15:02
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-03-14 15:01

Informacja o wszczęciu postępowania admisnistracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na wprowadzanie ścieków zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego z terenu składowiska odpadów

  • Informacja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodenj w Warszawie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 20 lutego 2025r. znak W.RUZ.4210.23.2025.RP.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Informacja dla osób ze specjalnymi potrzebami.
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-03-14 13:43
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z-ca Dyrektora Agnieszka Zielińska
    data wytworzenia: 2025-02-20
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-03-14 13:42
  • zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    ostatnia modyfikacja: 2025-03-14 14:00

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-03-14 14:00 przez Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska

Lista kandydatów na biegłych w zakresie wyceny nieruchomości na rok 2025

  • Lista kandydatów na biegłych w zakresie wyceny nieruchomości na 2025 r. (PDF) 482.55kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
      data wytworzenia: 2025-01-28
    • opublikował: Agata Kume
      data publikacji: 2025-01-30 10:10

Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące usług publicznych w zakresie transportu pasażerskiego

  • Treść ogłoszenia dotyczącego usług w zakresie publicznego transportu drogowego (PDF) 70.46kB
    pokaż/ukryj metadane
    Informacja dla osób ze specjalnymi potrzebami.
    Ten dokument powstał w różnych systemach wewnętrznych urzędu, przez co może być utrudniony prawidłowy odczyt pliku.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski
      data wytworzenia: 2024-12-12
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2024-12-12 12:01

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 634/2 o powierzchni 0,0004 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki

  • Obwieszczenie nr GNK.683.2.142.2024.DC (PDF) 226.88kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
      data wytworzenia: 2024-10-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2024-10-22 14:09

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 614/2 o powierzchni 0,0118 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki

  • Obwieszczenie nr GNK.683.2.135.2024.DC (PDF) 226.83kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
      data wytworzenia: 2024-10-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2024-10-22 14:06

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 143/9 o powierzchni 0,0023 ha, położoną w obrębie 0003 – Dziekanów Nowy, gmina Łomianki

  • Treść obwieszczenia nr GNK.683.2.132.2024.DC (PDF) 401.8kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Łęgowski Geodeta Powiatowy
      data wytworzenia: 2024-10-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2024-10-22 14:03

Obwieszczenie o wydaniu decyzji nr 276/2024 z dnia 11.10.2024 r. ustalającej odszkodowanie za nieruchomość gruntową o nieuregulowanym stanie prawnym

  • Treść obwieszczenia nr GNK.683.2.133.2023.DC(10) (PDF) 222.34kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowski
      data wytworzenia: 2024-10-22
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2024-10-22 09:26

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie i rozbiórkę tymczasowych urządzeń wodnych w korycie rzeki Narwi obręb Stare Orzechowo, obręb Topolina; usługi wodne ......

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie i rozbiórkę tymczasowych urzadzeń wodnych w korycie rzeki Narwi obręb Stare Orzechowo, obręb Topolina; usługi wodne.pdf (PDF)
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2024-10-11 14:44

Informacja dla przedsiębiorców zobowiązanych do wpłat na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych

Na prośbę Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa przypominamy:

Z mocy ustawy z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych zgodnie z art. 3 ust. 3 i art. 6 ust. 1 pkt 2 przedsiębiorcy w terminie do 25 dnia po zakończeniu kwartału są zobowiązani do naliczenia, pobrania i dokonania wpłaty na fundusze promocji oraz do złożenia do Dyrektora Generalnego KOWR za pośrednictwem Oddziału Terenowego KOWR właściwego terytorialnie dla siedziby przedsiębiorcy deklaracji wpłaty na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych.

Aktualne Zasady obsługi Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych wraz z załącznikami dostępne są na stronie internetowej eRolnik.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krajowy Ośrodke Wsparcia Rolniczego Oddział Terenowy w Warszawie
    data wytworzenia: 2024-09-05
  • opublikował: Magdalena Czechowicz
    data publikacji: 2024-09-23 12:55

Jak zgłosić wypadek przy pracy rolniczej w KRUS?

Placówka Terenowa KRUS w Nowym Dworze Mazowieckim przypomina zasady zgłaszania wypadków przy pracy rolniczej.

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wygaszeniu decyzji o rejestracji pojazdu, wydanych przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczących pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego.

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1394) Starosta Nowodworski podaje do publicznej wiadomości, że zgodnie z treścią art. 17 ust. 3 ww. ustawy: decyzje o rejestracji pojazdu wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, przypadający bezpośrednio przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, wygasły z mocy prawa z dniem 10 czerwca 2024 r. – nie dotyczy tylko pojazdów zabytkowych oraz pojazdów wolnobieżnych

W załączeniu zestawienie pojazdów spełniających kryteria opisane w ww. ustawie, tj. zgodnie z art. 17 pkt. 1 i 2. Dla których wygaszone zostały decyzje o rejestracji pojazdu w Centralnej Ewidencji pojazdów i Kierowców z dniem 10 czerwca 2024 r.

Z up. Starosty Nowodworskiego

Wicestarosta

/-/ Andrzej Pacocha

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Nowodworskiego, Wicestarosta Andrzej Pacocha
    data wytworzenia: 2024-06-10
  • opublikował: Hanna Górska
    data publikacji: 2024-06-10 14:54
  • zmodyfikował: Hanna Górska
    ostatnia modyfikacja: 2024-06-10 14:53
  • Zestawienie pojazdów, którym wygaszono decyzje o rejestracji z dniem 10 czerwca 2024 r. sporządzone na podstawie danych zgromadzonych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK).pdf (PDF) 18971.42kB
    pokaż/ukryj metadane
    Informacja dla osób ze specjalnymi potrzebami. Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność. Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer 22 7653298 lub j.menich@nowodworski.pl. W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK)
      data wytworzenia: 2024-06-10
    • opublikował: Hanna Górska
      data publikacji: 2024-06-10 14:54
    • zmodyfikował: Hanna Górska
      ostatnia modyfikacja: 2024-06-10 14:58

Świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Od czego zacząć? Informacja ZUS.

  • Świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością - informacja (PDF) 540.69kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Aneta Kokosza koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku Wydział Organizacji i Analiz
      data wytworzenia: 2024-01-09
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2024-01-09 14:03

Informacja dotycząca świadczenia wspierającego

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim informuje, iż nie rozpatruje wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia. 

Wniosek o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia należy złożyć do Wojewódzkiego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Warszawie lub za pośrednictwem Powiatowego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim.

Zadanie będzie realizowane od 1 stycznia 2024 r. na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o świadczeniu wspierającym, która wprowadza nowe rozwiązania w systemie świadczeń dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.

Na podstawie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia wydanej przez Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Warszawie, osoba zainteresowana składa wniosek o wypłatę świadczenia wspierającego do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Druki

Wnioski do pobrania znajduja się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/ustalanie-poziomu-potrzeby-wsparcia-dla-potrzeb-swiadczenia-wspierajacego

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
    data wytworzenia: 2023-12-20
  • opublikował: Magdalena Czechowicz
    data publikacji: 2024-01-11 09:40
  • zmodyfikował: Magdalena Czechowicz
    ostatnia modyfikacja: 2024-01-11 09:49

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-01-11 09:41 przez Magdalena Czechowicz: dodanie linku prowadzącego do druków do pobrania
  • zmieniono 2024-01-11 09:49 przez Magdalena Czechowicz

Obwieszczenie o wydaniu decyzji Nr 478/2023 w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 240933W (1KDW-1) na odcinku 575m od działki nr ew. 83/6 do działki nr ew. 107 w miejscowości Augustówek w gminie Czosnów

  • Obwieszczenie o wydaniu decyzji nr 478/2023 (PDF) 437.31kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Paweł Calak Wicestarosta Nowodworski, AB
      data wytworzenia: 2023-10-25
    • opublikował: Tomasz Szabelski
      data publikacji: 2023-10-25 14:12
    • zmodyfikował: Tomasz Szabelski
      ostatnia modyfikacja: 2023-10-25 14:12

Tablice rejestracyjne - zmiana przepisów

Ostatnio wiele dzieje się w prawie drogowym. Kolejna zmiana przepisów dotyczy tablic rejestracyjnych. Od 31 stycznia 2022 roku będą one przypisane do konkretnego auta, czyli nie trzeba będzie ich wymieniać po zakupie pojazdu.
tablice rejestracyjne, wydział komunikacji, zmiana przepisów

Zastrzeż swój dokument

Kradzież albo zgubienie dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu czy innego dokumentu tożsamości to bardzo poważny problem, mogący doprowadzić do szeregu trudnych do wyjaśnienia sytuacji związanych z wykorzystaniem naszych danych do celów przestępczych.

Co zrobić w przypadku utraty dokumentów?
dokument, kampania informacyjna, zgubienie

Wysokość miesięcznych kwot dotacji na jednego ucznia/dziecko/wychowanka w szkołach lub placówkach niepublicznych dotowanych przez Powiat Nowodworski w roku 2024

  • Wysokość miesięcznych kwot dotacji na jednego ucznia w 2024 roku (PDF) 418.81kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Kozerewicz, WOSE
      data wytworzenia: 2024-03-19
    • opublikował: Magdalena Czechowicz
      data publikacji: 2025-05-06 13:46

Zawiadomienie o ustaleniu przebiegu granic nieruchomości działki ewidencyjnej nr 109 z działkami sąsiednimi nr 105 i nr 109 położonej w obrębie Błędowo Gmina Pomiechówek

  • Zawiadomienie stron (PDF) 342.33kB
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta uprawniony Jan Bochenek
    • opublikował: Mariusz Stryjek
      data publikacji: 2025-08-05 00:00

INFORMACJA o możliwości uzyskania dotacji celowej z budżetu powiatu na realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego oraz o wysokości środków przeznaczonych na dotacje celowe z budżetu powiatu nowodworskiego dla spółek wodnych w 2025 roku

  • ogłoszenie (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski, ŚR
      data wytworzenia: 2025-07-17
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-07-21 16:24
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-07-21 16:23

INFORMACJA o możliwości uzyskania dotacji celowej z budżetu powiatu na realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego oraz o wysokości środków przeznaczonych na dotacje celowe z budżetu powiatu nowodworskiego dla spółek wodnych w 2025 roku

  • Informacja o możliwości uzyskania dotacji w 2025 roku.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski, ŚR
      data wytworzenia: 2025-07-17
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-07-21 16:27
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Biernacka Starosta Nowodworski, ŚR
    data wytworzenia: 2025-07-17
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-07-21 16:26
  • informacja (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-09-03
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 09:26
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 09:25

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych pochodzących z terenu zlewni ul. Lipowej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących studni chłonnych oraz komory retencyjno-rozsączającej, zlokalizowanych na działkach nr ew. 52/2, 38/3, obręb 5-01 i dz. nr ew. 29/6, 8/7, 34/2, 34/7 obręb 4-01 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - pismo z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.281.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.281.2025.RA.pdf (PDF)
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
      data wytworzenia: 2025-09-03
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-11 11:14
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-03
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-11 11:12

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Maksymiliana Kolbe w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej warstwy chłonnej ( drenażu francuskiego) zlokalizowanej na działce ew. o nr 97/8 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.308.2025.RA

  • Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 8 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.308.2025.RA.pdf (PDF)
    pokaż/ukryj metadane
    Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
    Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
    W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.

    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-09-19 15:28
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-09-08
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-09-19 15:27

Informacja o wszczęciu postępowania admninistracyjnego o wydanie pozwoelnia wodnoprawnego - wykonanie, rozbiórka i przebudowa urządzeń wodnych w Nowym Modlinie gmina Pomiechówek

  • Informacja o wszczęciu postępowania admninistracyjnego o wydanie pozwoelnia wodnoprawnego - wykonanie, rozbiórka i przebudowa urzadzeń wodnych w Nowym Modlinie gmina Pomiechówek.pdf (PDF)
    • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
      data publikacji: 2025-11-03 17:02
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych
    data wytworzenia: 2025-10-17
  • opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiska
    data publikacji: 2025-11-03 17:02
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-11-06 05:48:22
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net