Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.nowodworski.pl
- Ważne strony
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.nowodworski.pl
Treść strony
Informacja Wojewody Mazowieckiego o toczącym się postępowaniu w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość - działki nr 38/15, 38/16, obręb Kazuń Nowy, gm. Czosnów
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Emilia Goławska, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawiedata wytworzenia: 2023-10-30
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2023-11-29 12:51
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego - przeniesienie praw i obowiązków na rzecz spółki AmRest sp. z o.o. - dot. działek 70/16, 70/17, 70/22, 71/9, 71/10, 71/15, 72/9, 72/10, 72/15, 73/11, 73/12, 73/17 obręb 9-02 Nowy Dwór Mazowiecki
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-11-24 13:44
Informacja o zamiarze wywłaszczenia nieruchomości nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w Nowym Dworze Mazowieckim, działka nr. 1/1 obręb 9-02.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Geodeta Powiatowy Wojciech Łęgowskidata wytworzenia: 2023-11-10
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2023-11-10 11:57
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego - likwidacja urzadzenia wodnego
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-11-08 16:14
Informacja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim z uwagi na zbliżający się okres zimowy przypomina właścicielom i zarządcom obiektów budowlanych o obowiązku utrzymywania i użytkowania obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywania ich w należytym stanie technicznym i estetycznym. PINB przypomina o okresowych kontrolach budynków, kontroli instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
Treść informacji w załączeniu.
- Informacja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (PDF) 659.07kBInformacja dla osób ze specjalnymi potrzebami.
Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Matuszewska Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanegodata wytworzenia: 2023-10-18
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-10-25 13:13
Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej pod nazwą: „Prowadzenie punktu nieodpłatnej pomocy prawnej lub punktu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz świadczenie edukacji prawnej dla mieszkańców Powiatu Nowodworskiego w roku 2024”
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, WAOdata wytworzenia: 2023-10-23
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-10-24 15:00
Obwieszczenie o wszczęciu postępoawnia administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urzadzeń wodnych w postaci rowów drogowych na terenie działek ew. 278/2, 277/3, 277/4, 307/5, 307/4, 308/2, 310/4 obręb Stanisławowo gmina Pomiechówekk
- Obwieszczenie w sprawie wszczęcia postępowania administracyjnego dot. udzielenia pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie urzadzeń wodnych w postaci rowów drogowych w Stanisławowie gm. Pomiechówek.pdf (PDF)Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - p.o. Kierownika Działu Zgód Wodnoprawnychdata wytworzenia: 2023-10-03
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-10-17 14:29
- zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskaostatnia modyfikacja: 2023-10-17 14:38
Informacja o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urzadzeń wodnych w postaci zbiornika chłonno-odparowującego i wylotów kanalizacji deszczowej do ww zbiornika na działkach 64/11, 66/6, 68/2, 70/2, 72/2 obręb 14-05 Nowy Dwór Mazowiecki oraz na odprowadzanie do ww urządzeń opadowych i roztopowych pochodzacych z terenów utwardzonych - dachów, chodników, dróg parkingów - zlewni zakładu Frigo Logistics sp. z o.o.
- Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie urzadzeń wodnych w postaci zbiornika chłonno-odparowywującego i wylotów kanalizacji deszczowej.pdf (PDF)Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-10-17 14:25
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urzadzeń wodnych w postaci rowów drogowych na terenie dzialek ewidencyjnych 297, 298/2 obręb Stanisławowo gmina Pomiechówek
- Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urzadzeń wodnych w postaci rowów drogowych w m. Stanisławowo gm. Pomiechówek.pdf (PDF)Ten dokument powstał poza urzędem Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, dlatego nie odpowiadamy za jego dostępność.
Jeśli mają Państwo kłopot z dostępem do treści, prosimy o telefon pod numer +48 22 765 32 98 lub e-mail na adres j.menich@nowodworski.pl.
W miarę możliwości pomożemy w zapoznaniu się z treścią.Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - p.o. Kierownika Działu Zgód Wodnoprawnych
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-10-17 14:21
- zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskaostatnia modyfikacja: 2023-10-17 14:36
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Angielski - p.o. Kierownika Działu Zgód Wodnoprawnychdata wytworzenia: 2023-10-03
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-10-17 14:20
- zmodyfikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskaostatnia modyfikacja: 2023-10-17 14:36
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiegodata wytworzenia: 2023-09-28
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-10-09 16:23
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-10-09 16:20
Ogłoszenie Starosty Nowodworskiego z dnia 27 września 2023 r. w sprawie naboru kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Nowodworskim
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kapusta Starosta Nowodworski, PCPRdata wytworzenia: 2023-09-27
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-09-28 14:09
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kapusta Starosta Nowodworski, PCPRdata wytworzenia: 2023-09-27
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-09-28 14:09
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kapusta Starosta Nowodworski, PCPRdata wytworzenia: 2023-09-27
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-09-28 14:09
Zaproszenie do udziału w pracach Komisji Konkursowej do oceny ofert składanych w otwartym konkursie ofert na powierzenie organizacji pozarządowej prowadzącej działalność pożytku publicznego prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej na terenie powiatu nowodworskiego w 2024 roku
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta Nowodworski Krzysztof Kapusta, WAOdata wytworzenia: 2023-09-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-09-22 14:31
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta Nowodworski Krzysztof Kapusta, WAOdata wytworzenia: 2023-09-22
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-09-22 14:31
Umieszczanie plakatów wyborczych w pasie drogowym
W związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi zaplanowanymi na 15 października 2023 r. przypominamy komitetom wyborczym o obowiązujących przepisach prawa i procedurach postępowania w zakresie umieszczania plakatów wyborczych w pasie drogowym dróg powiatowych.
- Umieszczenie plakatu wyborczego w pasie drogowym drogi powiatowej wymaga zezwolenia zarządcy tej drogi.
- To decyzja administracyjna, w której zostanie naliczona stosowna opłata za zajęcie pasa drogowego.
- Za plakat wyborczy umieszczony bez takiej zgody naliczana będzie kara pieniężna.
- Plakaty umieszczone w pasie drogowym lub w jego sąsiedztwie, które zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego, będą usuwane.
Przepisy
Zgodnie z aktualną linią orzecznictwa sądów administracyjnych, plakaty wyborcze spełniające cechy materiału wyborczego, o którym mowa w art. 109 § 1 i 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. — Kodeks wyborczy stanowią reklamy w rozumieniu art. 4 pkt 23 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, a zatem ich umieszczenie w pasie drogowym podlega dyspozycjom art. 39 ust. 3 oraz art. 40 ust. 1 w związku z ust. 2 pkt 3 ustawy o drogach publicznych. Powyższą wykładnię przepisów dotyczących umieszczania reklam wyborczych w pasie drogowym potwierdził Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 24 sierpnia 2010 r. (sygn. akt II GSK 728/09) oraz w wyroku z dnia 9 września 2021 (sygn. akt: II GSK 1910/21) oraz wyroki wojewódzkich sądów administracyjnych, m. in. wyrok WSA w Szczecinie z 29 sierpnia 2013 r. (sygn. akt II SA/Sz 1227/12) oraz wyrok WSA w Łodzi z 17 lipca 2015 r. (sygn. akt III SA/Łd 449/15).
Reklama
Pojęcie reklamy zdefiniowano w art. 4 pkt 23 ustawy o drogach publicznych, który brzmi, cyt.: „reklama — umieszczone w polu widzenia użytkownika drogi tablica reklamowa lub urządzenie reklamowe w rozumieniu art. 2 pkt 16b i 16c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także każdy inny nośnik informacji wizualnej, wraz z jej elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, niebędący znakiem drogowym, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 7 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. — Prawo o ruchu drogowym, ustawionym przez gminę znakiem informującym o obiektach zlokalizowanych przy drodze, w tym obiektach użyteczności publicznej, znakiem informującym o formie ochrony zabytków lub tablicą informacyjną o nazwie formy ochrony przyrody w rozumieniu art. 115 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody”. Zgodnie natomiast z art. 109 ustawy — Kodeks wyborczy, materiałem wyborczym jest każdy pochodzący od komitetu wyborczego upubliczniony i utrwalony przekaz informacji mający związek z zarządzonymi wyborami (§ 1). Materiały wyborcze powinny zawierać wyraźne oznaczenie komitetu wyborczego, od którego pochodzą (§ 2) oraz podlegają ochronie prawnej (§ 3). Przepis art. 110 § 1 Kodeksu wyborczego stanowi zaś, że cyt.: „Na ścianach budynków, przystankach komunikacji publicznej, tablicach i słupach ogłoszeniowych, ogrodzeniach, latarniach, urządzeniach energetycznych i telekomunikacyjnych i innych można umieszczać plakaty i hasła wyborcze wyłącznie po uzyskaniu zgody właściciela lub zarządcy nieruchomości, obiektu albo urządzenia.” Plakat wyborczy, podobnie jak handlowy czy usługowy plakat reklamowy, nie jest związany z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. Zatem jego umieszczenie w pasie drogowym, bez względu na nośnik, tj. czy jest nim urządzenie obce, czy urządzenie (obiekt) związany z zarządzeniem drogami i potrzebami ruchu, zależy od zgody zarządcy drogi.
W związku powyższym, umieszczenie w pasie drogowym tego typu reklam wymaga wcześniejszego uzyskania:
- zezwolenia zarządcy drogi na lokalizację reklam w pasie drogowym drogi publicznej na podstawie art. 39 ust. 3 ustawy o drogach publicznych w drodze decyzji administracyjnej.
800+ od stycznia 2024 r. bez dodatkowych wniosków
Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 zł do 800 zł. Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą realizowane od stycznia 2024 r.Świadczenie będzie przysługiwało na każde dziecko, do ukończenia przez nie 18 roku życia.
INTERNET.GOV.PL
Minister Cyfryzacji z dniem 1 stycznia 2023 roku uruchomił portal INTERNET.GOV.PL – usługę, dzięki której każdy może: sprawdzić, czy w wybranej lokalizacji jest dostępny szerokopasmowy internet i jacy operatorzy go oferują; zgłosić potrzebę dostępu do internetu; zgłosić pustostan, czyli budynek, w którym nie jest potrzebny dostęp do internetu; dowiedzieć się o planowanych rozbudowach sieci szerokopasmowej.
Dodatkowo system jest stale aktualizowany – duże podmioty zasilają go danymi raz w tygodniu, przedsiębiorcy z sektora MŚP – raz w miesiącu. Także raz w miesiącu aktualizowane są informacje o wszystkich planach inwestycyjnych.
Komunikat Mazowieckiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-09-08 13:54
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego - regulacja wód rzeki Narwi, zmiana ukształtowania terenu i wykonania kąpieliska - dz. nr 1/1 obręb 8-02 i 1/3 obręb 9-01 Nowy Dwór Mazowiecki
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-08-23 15:19
Uwaga zmiana terminu na zgłoszenie zbycia lub nabycia oraz zarejestrowania pojazdu sprowadzonego z krajów UE
Od 1 lipca 2023 r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej przestaje obowiązywać stan zagrożenia epidemicznego, wprowadzony w związku z pandemią COVID-19.
W związku z powyższym od 1 lipca 2023 r. wraca 30-dniowy termin zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu oraz zarejestrowania pojazdu sprowadzonego z krajów UE – dotyczy umów zawartych od dnia 1 lipca 2023 r.
Niedotrzymanie ustawowego terminu przepisy przewidują karę w wysokości od 200 zł do 1000 zł.
Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu wraz z kopia dokumentu przenoszącego własność (umowa, faktura itp.) można złożyć osobiście w Wydziale Komunikacji i Transportu, za pośrednictwem poczty lub za pośrednictwem ePUAP.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Tomaszewska Wydział Komunikacji i Transportudata wytworzenia: 2023-06-27
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-06-27 15:43
Program Fundusze Europejskie dla Rybactwa
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-04-20 09:25
Ważna informacja dla przewoźników drogowych
Nie masz szybkiego internetu? Zgłoś zapotrzebowanie na internet.gov.pl
System informacyjny, zawierający dane o dostępie do usług stacjonarnego internetu szerokopasmowego, jest sukcesywnie aktualizowany. Od 1 grudnia 2022 r. zgłoszono możliwość świadczenia usługi dostępu do internetu w ponad 6,7 miliona punktów adresowych w Polsce, natomiast od 1 stycznia br. przyjęto prawie 2800 zgłoszeń obywateli o zapotrzebowaniu na internet. Każdy z nas może sprawdzić, czy dany punkt adresowy jest w zasięgu internetu szerokopasmowego i zweryfikować poprawność przedstawionych w systemie danych.Lista kandydatów na biegłych w zakresie wyceny nieruchomości sporządzona w dniu 23 stycznia 2023r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kapusta Starosta Nowodworskidata wytworzenia: 2023-01-23
- opublikował: Agata Piekutdata publikacji: 2023-01-23 14:52
Publiczny komunikat o możliwym naruszeniu ochrony danych osobowych
Mając na względnie wymogi zawarte w art. 34 ust 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy o wystąpieniu możliwości naruszenia ochrony danych osobowych, w związku z identyfikacją przez Województwo Mazowieckie zdarzenia, polegającego na ataku złośliwego oprogramowania szyfrującego pliki, znajdującego się w infrastrukturze Węzła Regionalnego (szerzej w komunikacie umieszczonym przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego). Istnieje możliwość, iż pliki z danymi osobowymi zostały zaszyfrowane w elektronicznym obiegu dokumentów – systemie informatycznym, z którego korzysta Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim.Zdarzenie to doprowadziło do utraty dostępności danych osobowych znajdujących się w ww. systemie informatycznym. Obecnie nie potwierdzono wycieku Państwa danych osobowych ani nie odnotowano ich ujawnienia przez osoby nieuprawnione.
Ogłoszenie w sprawie otwartego konkursu ofert na realizację w latach 2023 – 2025 zadania z zakresu pomocy społecznej na prowadzenie Powiatowego Ośrodka Wsparcia – Środowiskowego Domu Samopomocy dla 40 osób przewlekle psychicznie chorych oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną typu A i B
- UCHWAŁA Nr 538/2022 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 1 grudnia 2022 r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację w latach 2023 – 2025 zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej na prowadzenie Powiatowego Ośrodka Wsparcia – Środowiskowego Domu Samopomocy dla 40 osób przewlekle psychicznie chorych oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną typu A i B (PDF) 588.03kBuchwała, zarząd powiatu, rozstrzygnięcie konkursu
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiegodata wytworzenia: 2022-12-01
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2022-12-07 13:10
- zmodyfikował: Magdalena Czechowiczostatnia modyfikacja: 2023-06-21 13:30
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, PCPRdata wytworzenia: 2022-11-09
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2022-11-09 15:15
- zmodyfikował: Magdalena Czechowiczostatnia modyfikacja: 2023-06-21 13:30
UCHWAŁA NR 521/2022 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 27 października 2022 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej pod nazwą: „Prowadzenie punktu nieodpłatnej pomocy prawnej lub punktu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz świadczenie edukacji prawnej dla mieszkańców Powiatu Nowodworskiego w roku 2023”
- UCHWAŁA NR 537/2022 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 30 listopada 2022 roku w sprawie rozstrzygnięcia konkursu ofert na realizację zadania publicznego dotyczącego prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i edukacji prawnej dla mieszkańców Powiatu Nowodworskiego w 2023 roku (PDF) 993.05kBuchwała, zarząd powiatu, rozstrzygnięcie konkursu, npp
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiegodata wytworzenia: 2022-11-30
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2023-01-30 09:43
- zmodyfikował: Magdalena Czechowiczostatnia modyfikacja: 2023-06-21 13:30
- Uchwała nr 521/2022 Zarządu Powiatu w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert (PDF) 641.39kBuchwała, zarząd powiatu, ogłoszenie konkursu ofert
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiegodata wytworzenia: 2022-10-27
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2022-10-28 09:15
- Ogłoszenie - Załącznik do Uchwały Nr 521/2022 Zarządu Powiatu Nowodworskiego z dnia 27 października 2022 roku (PDF) 1240.42kBogłoszenie, załącznik do uchwały, npp
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Nowodworskiegodata wytworzenia: 2022-10-27
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2022-10-28 09:17
Zmiana godzin pracy Starostwa
Od 4 lipca 2022 roku (poniedziałek) Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1B będzie czynne w godzinach:
- Poniedziałek 8.00 – 17.00
- Wtorek – Czwartek 8.00 – 16.00
- Piątek 8.00 – 15.00
Wydział Komunikacji i Transportu obsługiwał będzie w godzinach:
- Poniedziałek 8.00 – 16.30
- Wtorek – Czwartek 8.00 – 15.00
- Piątek 8.00 – 14.00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kapusta Starosta Nowodworski, WAOdata wytworzenia: 2022-05-13
- opublikował: Magdalena Czechowiczdata publikacji: 2022-06-21 15:25
Tablice rejestracyjne - zmiana przepisów
Ostatnio wiele dzieje się w prawie drogowym. Kolejna zmiana przepisów dotyczy tablic rejestracyjnych. Od 31 stycznia 2022 roku będą one przypisane do konkretnego auta, czyli nie trzeba będzie ich wymieniać po zakupie pojazdu.Zastrzeż swój dokument
Kradzież albo zgubienie dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu czy innego dokumentu tożsamości to bardzo poważny problem, mogący doprowadzić do szeregu trudnych do wyjaśnienia sytuacji związanych z wykorzystaniem naszych danych do celów przestępczych.Co zrobić w przypadku utraty dokumentów?
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-09-26 14:46
Metryka
- opublikował: Bogumiła Kulesza Wydział Środowiskadata publikacji: 2023-09-26 14:45