Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 poz. 971 t.j.) w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
Elektroniczna skrzynka podawcza na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP http://epuap.gov.pl/
UWAGA:
W celu złożenia dokumentu w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika i profilu zaufanego na platformie ePUAP lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej na e-PUAP to:
Wymagania dla dokumentów elektronicznych:
- Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej wynosi 10 MB.
- Pisma wnoszone za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej sporządzane są w formacie XML na podstawie ogólnego wzoru dokumentu elektronicznego umieszczonego w centralnym repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych.
- Akceptowalne formaty załączników to:
a) DOC, DOCX, RTF, ODT,
b) XML, XLS, XLSX, ODS,
c) CSV,
d) TXT,
e) GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, SVG,
f) PDF,
g) ZIP, RAR, TAR, GZ.
- Dokument w wersji elektronicznej może zostać doręczony na następujących informatycznych nośnikach danych:
a) Płyta CD/DVD;
b) Pamięć USB.
- Doręczenie dokumentu elektronicznego na informatycznym nośniku danych zostanie potwierdzone dokumentem w postaci papierowej sporządzonym przez Urząd.