Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Zarząd Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego pn. „Spotkanie Wigilijne Warsztatu Terapii Zajęciowej”
Do Zarządu Powiatu Nowodworskiego wpłynęła oferta na realizację zadania publicznego pn. „Spotkanie Wigilijne Warsztatu Terapii Zajęciowej” polegającego na organizacji integracyjnego Spotkania Wigilijnego w Sali Bankietowej Relax w Nowym Dworze Mazowieckim. Celem wydarzenia jest tworzenie przestrzeni do integracji środowiska lokalnego, wzmacnianie relacji społecznych, budowanie poczucia wspólnoty i umożliwienie uczestnikom WTZ zaprezentowanie swoich talentów.
Mając na względzie art. 19a ust. 1 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszcza się opisaną na wstępie ofertę:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.nowodworski.pl,
2) na stronie internetowej powiatu nowodworskiego, adres strony: www.nowodworski.pl,
3) w siedzibie jednostki samorządu, adres siedziby: ul. Paderewskiego 1B, 05‑100 Nowy Dwór Mazowiecki, oraz dodatkowo:
4) na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim, adres strony: www.pcpr.nowodworski.pl
Informujemy jednocześnie, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty. Zgłoszenie powinno nastąpić w terminie 7 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia drogą elektroniczną na mail: sekretariat@pcprndm.pl, osobiście w siedzibie PCPR przy ul. Chemików 6, 05-100 w Nowym Dworze Mazowieckim lub listownie na adres PCPR ul. Chemików 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
- Treść oferty (PDF) 286.13kB
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi dla pieszych wzdłuż ul. Kampinoskiej w Sowiej Woli (na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Wojska Polskiego) w gminie Czosnów”.
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na usługe wodną - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do ziemi - stacja paliw MOL POLSKA Sp. z o.o., Nowy Dwór Mazowiecki dz. ew. nr 71/11 obręb 8-01
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wydaniu decyzji Nr 631/2025 z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi gminnej nr 240415W ulicy Małej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z infrastrukturą”.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej w prawo własności nieruchomości, dz. nr 231/23, Kazuń Nowy, gm. Czosnów
Obwieszczenie Starosty o poszukiwaniu właścicieli pojazdów, które zostały usunięte z dróg i przechowywane są na parkingu strzeżonym ROBCARS ul. Tadeusza Kowalika 2, 05-101 Skierdy.
- Treść obwieszczenia (PDF) 650.49kB
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Pasjonujący Nasielsk
Do Zarządu Powiatu Nowodworskiego wpłynęła uproszczona oferta realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Pasjonujący Nasielsk na realizację zadania publicznego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego pn. „Warsztaty Bożonarodzeniowe”.
W związku z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uznając celowość realizacji ww. zadania, na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszcza się opisaną na wstępie uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego:
· w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.nowodworski.pl,
· na stronie internetowej powiatu nowodworskiego, adres strony: www.nowodworski.pl,
· w siedzibie jednostki samorządu, adres ul. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa powyżej, może zgłosić do niej uwagi. Uwagi należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail a.piechocinska@nowodworski.pl, składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b, 05-100 Nowym Dworze Mazowieckim w punkcie podawczym lub przesłać listownie na adres jak wyżej.
Treść oferty
- Treść oferty (PDF) 200.99kB
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu marki Ford Fiesta o nr rej. WND 91943 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego
Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Ford Fiesta o nr rej. WND 91943 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego. Cena wywoławcza samochodu wynosi 6 200,00 zł
(słownie: sześć tysięcy dwieście złotych). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne
i prawne.
- Załącznik nr 2- Oświadczenie (PDF) 387.88kB
- KLAUZULA INFORMACYJNA (PDF) 243.39kB
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi gminnej KPJ5 na odcinku od ul. Wojska Polskiego w Sowiej Woli do ul. Przyjaznej we Wrzosówce w gminie Czosnów”.
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu marki Mercedes-Benz o nr rej. WB 3714L stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego
Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Mercedes-Benz o nr rej. WB 3714L stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego. Cena wywoławcza samochodu wynosi 1 288,00 zł
(słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt osiem złotych). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.
- Załącznik nr 2- Oświadczenie (PDF) 387.64kB
- KLAUZULA INFORMACYJNA (PDF) 243.33kB
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie z dnia 17 listopada 2025r. znak WW.ZUZ.4210.855.2025 w sprawie wygaśnięcie pozwolenia wodnoprawnego, udzielonego decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z 24 sierpnia 2021 r. o znaku WA.ZUZ.6.4210.427.2021.ST, przeniesionego na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z 14 marca 2022 r. o znaku: WA.ZUZ.6.4211.8.2022.JS w zakresie pkt. II, tj. na pobór wód podziemnych poprzez studnię zlokalizowaną na działce o nr ew. 81/4 obręb 0039 9-02, gm. Nowy Dwór Mazowiecki
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie, rozbiórka i przebudowa urządzeń wodnych w Nowym Modlinie gmina Pomiechówek
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie z dnia 24 października 2025r. o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki w imieniu i na rzecz którego działa na mocy udzielonego pełnomocnictwa Pan Piotr Hausa na usługi wodne, tj. odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do urządzeń wodnych, tj. 21 studni chłonnych i komory retencyjno-rozsączającej na działkach o nr ew. 62, obręb 0038, gm. Miasto Nowy Dwór Mazowiecki i o nr ew. 85 obręb 0039, gm. Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ze zlewni ul. Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi gminnej - łącznika pomiędzy ul. Szkolną i ul. Nasielską w Pomiechówku”.
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego i udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - wprowadzanie oczyszczonych ścieków komunalnych z oczyszczalni ścieków 'Dębe" do rzeki Narwi w km 19+600, obręb Dębe, gmina Serock, powiat legionowski.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi gminnej nr 240415W ulicy Małej w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z infrastrukturą”.
Zawiadomienie o wynikach naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 6 października 2025r. znak WD.ZUZ.4210.331.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 6 października 2025r. znak WD.ZUZ.4210.309.2025.RA
Obwieszczenie Dyrektora Zarzadu Zlewni w Warszawie z dnia 3 października 2025r. znak WW.ZUZ.4210.855.2025 dot.wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego w zakresie punktu II (decyzja Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie znak WA.ZUZ.6.4210.427.2021.ST przeniesiona decyzją znak WA.ZUZ.6.4211.8.2022.JS
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków komunalnych z oczyszczalni w Czosnowie do rowu i dalej do rz. Wisły.
Ogłoszenie naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego
Zawiadomienie o wynikach naboru wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Powiatu Nowodworskiego w 2025 r.
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Łowiczu dot. wszczęciapostępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, tj. wylotów urządzeń kanalizacyjnych WL-1 ÷ WL-65, planowanych do wykonania w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa drogi dla pieszych wzdłuż ulicy Kampinoskiej w Sowiej Woli na dz. nr ewid. 65/2, 154, 155/5, 156/9, 156/10, 156/11, 156/12,156/17, 165/1, 166, 168, 170, 171, 172, 173/17, 261/28, obręb 0031 Sowia Wola, gm. Czosnów, pow. nowodworski, woj. mazowieckie oraz na dz. nr ewid. 148/28, 148/29, 148/30, 149/9, 149/10, 149/1, 158, 159, 160, 161/6, 162/11, 163, 174/7, 165/10, 165/14, 171, 172, 337, obręb 0031 Sowia Wola Folwarczna, gm. Czosnów, pow. nowodworski, woj. mazowieckie.
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Żwirowej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej warstwy chłonnej (drenaż francuski)zlokalizowanej na działce ew. o nr 321/13, 21/14, 20/1 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.323.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Maksymiliana Kolbego w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej warstwy chłonnej (drenaż francuski) zlokalizowanej na działce ew. o nr 97/8 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.308.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. 3-go Maja w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej studni chłonnej zlokalizowanej na działce ew. o nr 33/11 obręb 4-02 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.310.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Samorządowej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej komory retencyjno-rozsączającej zlokalizowanej na działce ew. o nr 1/43 obręb 4-02 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.311.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - wprowadzanie ścieków przemysłowych do kanalizacji (ścieki z zakładu ACIDA-OIL Sp. z o.o. w Cybulicach Małych gmina Czosnów - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.142.2025.RA
Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 3 września 2025r. znak W.RUZ.4210.122.2025.RP
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Przeskok w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 6 studni chłonnych zlokalizowanych na działkach ew. o nr 32/2, 45,44/1 obręb 4-03 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.264.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Alei Róż w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 2 studni chłonnych (2 szt.) oraz komór retencyjno-rozsączających (2 szt.) zlokalizowanych na działkach ew. o nr 52/2,38/3 obręb 5-01 i dz. ew. 29/6, 8/7, 34/2, 34/7 obręb 4-01 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.281.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych pochodzących z terenu zlewni ul. Śniadeckich w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejącej studni chłonnej zlokalizowanej na działkach nr ew. 54/1 obręb 8-09 i dz. nr ew.77/1 obręb 8-10 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - pismo z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.283.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych pochodzących z terenu zlewni ul. Górskiej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących komór retencyjno-rozsączających (2 szt.) zlokalizowanych na działkach nr ew.43/13, 81/1, 98/1 obręb 8-10 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - pismo z dnia 3 września 2025r. znak WD.ZUZ.4210.282.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Słonecznej w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 2 studni chłonnych zlokalizowanych na działkach ew. o nr 47/36, 41/13 obręb 4-02 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.273.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zlewni ul. Alei Róż w Nowym Dworze Mazowieckim do istniejących 2 studni chłonnych (2 szt.) oraz komór retencyjno-rozsączających (2 szt.) zlokalizowanych na działkach ew. o nr 6/26, 47/10, 10/7 obręb 4-02 i dz. ew. 9/7 obręb 4-01 gmina Nowy Dwór Mazowiecki - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.284.2025.RA
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne - odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do urządzeń wodnych tj. 21 studni chłonnych i komory retencyjbno-rozsączającej na działkach ew. o nr 62 obręb 0038 o nr 85 obręb 0039 ze zlewni ul. Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim - znak sprawy: WW.ZUZ.4210.733.2025
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wszczęciu postępowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na „Budowie drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej Nr 240103W ul. Trakt w miejscowościach Kazuń Polski i Kazuń Bielany gm. Czosnów”.
Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni w Dębem z dnia 7 sierpnia 2025r. znak WD.ZUZ.4210.209.2025.MB
INFORMACJA o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeniesienia praw i obowiązków
Wykonanie Wielkoobszarowej Inwentaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2025 – 2029
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku dot. wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów kanalizacyjnych) oraz na usługę wodną odprowadzanie wody opadowej i roztopowej do ziemi
INFORMACJA o możliwości uzyskania dotacji celowej z budżetu powiatu na realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego oraz o wysokości środków przeznaczonych na dotacje celowe z budżetu powiatu nowodworskiego dla spółek wodnych w 2025 roku
Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 3 lipca 2025r. znak W.RUZ.4210.135.2025.SP
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu marki marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego
Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego. Cena wywoławcza samochodu wynosi 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.
- Załącznik nr 2 Oświadczenie (PDF) 107.97kB
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08
Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Opel Astra o nr rej. CRA UF08 stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego. Cena wywoławcza samochodu wynosi 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.
- Załącznik nr 1 - formularz (PDF) 89.41kB
- KLAZULA INFORMACYJNA (PDF) 97.82kB
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Honda Accord o nr rej. WPI 3058F stanowiący mienie Powiatu Nowodworskiego
- KLAZULA INFORMACYJNA (DOCX) 18.53kB
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin
Do Zarządu Powiatu Nowodworskiego wpłynęła uproszczona oferta realizacji zadania publicznego Stowarzyszenia Przyjaciół „Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin” na realizację zadania publicznego z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego „Święto Wojska Polskiego”.
W związku z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uznając celowość realizacji ww. zadania, na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszcza się opisaną na wstępie uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego:
- w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.nowodworski.pl,
- na stronie internetowej powiatu nowodworskiego, adres strony: www.nowodworski.pl,
- w siedzibie jednostki samorządu, adres ul. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa powyżej, może zgłosić do niej uwagi. Uwagi należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail m.czechowicz@nowodworski.pl, składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Paderewskiego 1b, 05-100 Nowym Dworze Mazowieckim w punkcie podawczym lub przesłać listownie na adres jak wyżej.
Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wydanej decyzji nr 70/2025 o odmowie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej ulicy Słonecznej wraz z odcinkiem drogi powiatowej ul. Tęczowej w Nasielsku.
Zawiadomienie dot. nielegalnych wylotów do rzeki Nasielnej w Nasielsku
UCHWAŁA NR 143/2025 ZARZĄDU POWIATU NOWODWORSKIEGO z dnia 22 stycznia 2025 r. w sprawie przeznaczenia do likwidacji pojazdów nabytych przez Powiat Nowodworski w drodze orzeczeń sądowych
KOMUNIKAT MAZOWIECKIEGO WOJEWÓDZKIEGOLEKARZA WETERYNARII o planowanym przeprowadzeniu AKCJI SZCZEPIENIA DOUSTNEGO LISÓW WOLNO ŻYJĄCYCH PRZECIWKO WŚCIEKLIŹNIE
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na usługę wodną w zakresie poboru wód podziemnych na dz. nr 309 obręb Stanisławowo gmina Pomiechówek
Informacja o wszczęciu postępowania admisnistracyjnego - pozwolenie wodnoprawne na wprowadzanie ścieków zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego z terenu składowiska odpadów
Lista kandydatów na biegłych w zakresie wyceny nieruchomości na rok 2025
Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące usług publicznych w zakresie transportu pasażerskiego
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 634/2 o powierzchni 0,0004 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 614/2 o powierzchni 0,0118 ha, położoną w obrębie 0005 – Dziekanów Polski, gmina Łomianki
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego i oględzinach nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 143/9 o powierzchni 0,0023 ha, położoną w obrębie 0003 – Dziekanów Nowy, gmina Łomianki
Obwieszczenie o wydaniu decyzji nr 276/2024 z dnia 11.10.2024 r. ustalającej odszkodowanie za nieruchomość gruntową o nieuregulowanym stanie prawnym
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego - wykonanie i rozbiórkę tymczasowych urządzeń wodnych w korycie rzeki Narwi obręb Stare Orzechowo, obręb Topolina; usługi wodne ......
Informacja dla przedsiębiorców zobowiązanych do wpłat na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych
Na prośbę Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa przypominamy:
Z mocy ustawy z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych zgodnie z art. 3 ust. 3 i art. 6 ust. 1 pkt 2 przedsiębiorcy w terminie do 25 dnia po zakończeniu kwartału są zobowiązani do naliczenia, pobrania i dokonania wpłaty na fundusze promocji oraz do złożenia do Dyrektora Generalnego KOWR za pośrednictwem Oddziału Terenowego KOWR właściwego terytorialnie dla siedziby przedsiębiorcy deklaracji wpłaty na fundusze promocji produktów rolno - spożywczych.
Aktualne Zasady obsługi Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych wraz z załącznikami dostępne są na stronie internetowej eRolnik.
Jak zgłosić wypadek przy pracy rolniczej w KRUS?
Placówka Terenowa KRUS w Nowym Dworze Mazowieckim przypomina zasady zgłaszania wypadków przy pracy rolniczej.Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego o wygaszeniu decyzji o rejestracji pojazdu, wydanych przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczących pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego.
Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1394) Starosta Nowodworski podaje do publicznej wiadomości, że zgodnie z treścią art. 17 ust. 3 ww. ustawy: decyzje o rejestracji pojazdu wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, przypadający bezpośrednio przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, wygasły z mocy prawa z dniem 10 czerwca 2024 r. – nie dotyczy tylko pojazdów zabytkowych oraz pojazdów wolnobieżnych
W załączeniu zestawienie pojazdów spełniających kryteria opisane w ww. ustawie, tj. zgodnie z art. 17 pkt. 1 i 2. Dla których wygaszone zostały decyzje o rejestracji pojazdu w Centralnej Ewidencji pojazdów i Kierowców z dniem 10 czerwca 2024 r.
Z up. Starosty Nowodworskiego
Wicestarosta
/-/ Andrzej Pacocha
Świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Od czego zacząć? Informacja ZUS.
Informacja dotycząca świadczenia wspierającego
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim informuje, iż nie rozpatruje wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia.
Wniosek o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia należy złożyć do Wojewódzkiego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Warszawie lub za pośrednictwem Powiatowego Zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności w Nowym Dworze Mazowieckim.
Zadanie będzie realizowane od 1 stycznia 2024 r. na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o świadczeniu wspierającym, która wprowadza nowe rozwiązania w systemie świadczeń dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.
Na podstawie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia wydanej przez Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Warszawie, osoba zainteresowana składa wniosek o wypłatę świadczenia wspierającego do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Druki
Wnioski do pobrania znajduja się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/ustalanie-poziomu-potrzeby-wsparcia-dla-potrzeb-swiadczenia-wspierajacego
Obwieszczenie o wydaniu decyzji Nr 478/2023 w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 240933W (1KDW-1) na odcinku 575m od działki nr ew. 83/6 do działki nr ew. 107 w miejscowości Augustówek w gminie Czosnów
Tablice rejestracyjne - zmiana przepisów
Ostatnio wiele dzieje się w prawie drogowym. Kolejna zmiana przepisów dotyczy tablic rejestracyjnych. Od 31 stycznia 2022 roku będą one przypisane do konkretnego auta, czyli nie trzeba będzie ich wymieniać po zakupie pojazdu.Zastrzeż swój dokument
Kradzież albo zgubienie dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu czy innego dokumentu tożsamości to bardzo poważny problem, mogący doprowadzić do szeregu trudnych do wyjaśnienia sytuacji związanych z wykorzystaniem naszych danych do celów przestępczych.Co zrobić w przypadku utraty dokumentów?
Wysokość miesięcznych kwot dotacji na jednego ucznia/dziecko/wychowanka w szkołach lub placówkach niepublicznych dotowanych przez Powiat Nowodworski w roku 2024
Zawiadomienie o ustaleniu przebiegu granic nieruchomości działki ewidencyjnej nr 109 z działkami sąsiednimi nr 105 i nr 109 położonej w obrębie Błędowo Gmina Pomiechówek
- Zawiadomienie stron (PDF) 342.33kB